subscribe

Search a post

26 January 2017

The Most Romantic Ruffled Top

Romantic
adjective  ro·man·tic  \rō-ˈman-tik, rə-\




It is not a secret that I am a big enthusiast for everything blush, rose gold, glitter as well as a big romantic at heart and this charming ruffled blouse is exposing all of this in the broad light. 
Ce n'est pas un secret que j'ai un gros penchant pour tout ce qui est baby rose, rose gold, les paillettes et que je suis également une romantique au fond. Et bien cette charmante blouse reflète tout ces aspects de ma personnalité au grand jour.

As some of my good friends from France payed me a visit in London we went to Primark for their shopping purpose. Usually, the very rare times that I decide to go to Primark it is only if I am planning to purchase cheap but cute home decor or for their loungewear section as I love their pyjamas and sleepers selections but this time, as I was -literally- dragging myself to follow my friends among the crowded store of Marble Arch I stumbled across the loveliest blouse of the entire place that happens to me the one I am wearing on these photos. 
J'ai récemment reçue de la visite a Londres de la part de certaines de mes bonnes copines et je les ai donc accompagné a Primark pour faire des petites emplettes. Habituellement, les rares fois où je me décide a aller a Primark sont uniquement les fois où je prévois d'acheter des accessoires de maison a un prix abordable ou pour leurs rayons de pyjama et de peignoirs étant donné qu'ils ont toujours des pièces sympas.  Mais cette fois ci, alors que je trainais des pieds pour suivre mes amies dans le Primark de Marble Arch je suis tombé sur l'une des plus ravissantes blouses du magasin qui se trouve être celle que je porte sur ces photos.

I had a massive crush on the ruffles that are sprinkling all over the collar and the chest of the blouse and an even bigger crush on its delicate sleeves. This blouse just simply reminds me of vintage fashion and smell elegance and glamour to me.
J'ai eu un gros coup de coeur pour les volants qui parsèment le col et la poitrine de la blouse et un encore plus gros coup de coeur sur les manches délicates de la blouse. Cette blouse dans son ensemble est, je trouve, très elegante et glamour. 







Blouse : Primark // Ring : New Look // Ring : Primark // Watch : Fossil


⇣ Pin for later 

Connect with me

Back to Top