subscribe

Search a post

Spring + Cosmopolitan UK



The other day I went to the Cosmopolitan UK office in London to participate to a beauty project that will soon be released on their official website. I was welcomed by Arianna, their Freelance Digital Beauty Assistant who has been very warm and lovely with me. If you are interested in knowing more about this beauty project I'll give you updates on my twitter account so make sure to follow me there.

Il y a quelques jours, je suis allé au siege de l'edition britannique du magasine Cosmopolitan afin de participer a un projet beauté qui sera lance très prochainement sur leur site officiel. J'ai été accueillie par Ariana, leur assistante freelance Beauté Numérique qui a été très charmante a mon égard. Si vous souhaitez en découvrir un peu plus sur ce projet beauté, je vous conseille de me suivre sur Twitter car je vous donnerais des updates le plus tot possible.


On another note, it seems like Spring is discretely beginning to show up. The weather has been quit nice lately and it feels so good to manage to just a leather jacket and a shirt without freezing to death and being able to enjoy the sun in the beautiful streets of London.



Pour changer de sujet, il semble que le Printemps commence a pointer le bout de son nez. La météo a été très agréable dernièrement et cela fait tellement du bien de pouvoir sortir simplement avec une veste en cuir et en t-shirt sans mourrir de froid et de pouvoir apprécier le soleil dans les jolies rues de Londres.




Connect with me

Back to Top